sobota, 6 lipca 2013

trening

Dziś kolejny dzień na trening. Ćwiczę od 5 miesięcy, dzień w dzień biegam po 5km. To wszystko by utrzymać wagę, mieć kondycje i zdrowie. Polecam każdemu. Coraz więcej osób zaczęło prowadzić zdrowy tryb życia. Naprawdę warto. Jeszcze jakiś czas temu bieganie było dla mnie męczarnią, każdy dodatkowy kilometr był dodatkową pracą, którą szybko chciałam skończyć. Teraz to bajka. Naprawdę czas robi swoje. Od jakiegoś czasu bieganie stało się przyjemnością, bez której nie wyobrażam sobie dnia, Jest to mój obowiązek i co bym w dzień nie miała do zrobienia to i tak zawsze ułoże sobie plan dnia tak, żeby był czas na półgodzinny bieg. Naprawdę warto. Plusem jest to, że waga spada, tłuszcz zamienia się na mięśnie, i poprawia się samopoczucie. Tak więc, już nie będę się rozpisywać. Czas na trening! wish me luck :)

2 komentarze:

  1. Super! Ja biegam od 3 miesiący , a wcześniej dużo ćwiczyłam (aerobic ,taniec ).Robię 4 razy w tygodniu 8 km ,ale chcę pomału wydłużyć systans do 10 km...zgadzam się z Tobą w 100% ,że bieganie bardzo porawia samopoczucie a sylwetka zaczyna wyglądać lepiej :-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8km, a teraz do 10 ? naprawdę wielkie gratulacje :) ja czasami wydłuże do 6km i biegam codziennie, może dobrym pomysłem jest robić dzienne przerwy i biegać więcej. Dobry plan masz :)
      Również pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...